Z życia klubu...

10 hours ago

Wczoraj warunki atmosferyczne (wiatr do 28 węzłów) uniemożliwiły klasie 4 i 5 żeglowanie, w związku z powyższym musieliśmy zrobić wyścigi w taklowaniu. Dzisiaj pogoda jest bardziej łaskawa, co prawda wieje do 18 węzłów, ale jak widać klasie 2 ze Szkoła Podstawowa Kreatywni zupełnie to nie przeszkadza i żeglują dosłownie śpiewająco:-) Zobacz więcej…Zobacz mniej

6 days ago

Dzieci z klasy drugiej "pod żaglami" Szkoły Podstawowej z Dębogórza podczas zajęć WF ⛵☀️🙂. Super postępy 💪👍. Gratulujemy👏☀️⛵👍. www.facebook.com/417830345064226/posts/1882311008616145/ Zobacz więcej…Zobacz mniej

1 week ago

Zostało ostatnich 16 dni na spełnienie obowiązku spisowego! 🛎Zostało tylko 16 dni do końca spisu✍! Infolinia spisowa będzie działać dłużej.Mieszkańcu, masz wiele możliwości zrealizowania obowiązku spisowego: Najszybciej i najwygodniej zrobisz to przez Internet. ✅Wypełnij formularz online na spis.gov.pl/✅Od 13 do 30 września br. infolinia spisowa, działająca pod numerem 22 279 99 99, będzie do Państwa dyspozycji każdego dnia – również w soboty i niedziele – w godzinach od 8:00 do 20:00 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora).✅odwiedź najbliższy Urząd Gminy. Przypominamy, że udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań jest obowiązkowy, a za odmowę uczestnictwa w tym badaniu grozi kara grzywny w wysokości do 5 tys. zł.Spis Powszechny trwa tylko do 30 września 2021r. – to ostatni dzień, kiedy można wypełnić formularz spisowy. Nie warto czekać do ostatniej chwili.Główny Urząd Statystyczny Urząd Statystyczny w Gdańsku #liczysiekazdy #rachmistrz #kaszubi #kaszubi #spis Zobacz więcej…Zobacz mniej
Zobacz na Facebooku

Niezmiernie cieszymy się, że razem z Szkoła Podstawowa Kreatywni możemy uczyć dzieci żeglarstwa w sposób praktyczny, jak i teoretyczny. Rozpoczęliśmy drugi rok współpracy! Do końca września będziemy żeglować, a później teoria – nie tylko ta czysto żeglarska, również ta związana z ceremoniałem morskim oraz gospodarczymi aspektami żeglugi (oczywiście dostosowany do wieku autorski program :)). Tak żeby dzieci kończące szkołę podstawową, poza podstawami żeglarstwa były również uzbrojone w ogólną wiedzę dotyczącą historii i tradycji żeglarstwa, żeglugi oraz aktualnego funkcjonowania i wplywu żeglugi na życie każdego z nas!Dzisiaj żeglowały dzieci z klasy pierwszej, czwartej oraz piątej. Jutro czas na klasę drugą i trzecią! Zobacz więcej…Zobacz mniej

1 week ago

W coraz większym gronie na wodzie💪⛵🙂☀️ Zobacz więcej…Zobacz mniej

2 weeks ago

Zaprzyjaźniona szkoła pod naszą opieką🙂. Gratulujemy💪⛵🙂🌅☀️ Zobacz więcej…Zobacz mniej

3 weeks ago

Zapraszamy do udziału w przygotowanej przez nas Olimpiadzie Żeglarskiej w ramach sportowego pożegnania wakacji przy Decathlon Rumia ⚓😎 Zobacz więcej…Zobacz mniej

1 month ago

Po tygodniu na koncie naszej zbiórki przekroczone 10 000 złzabrakło nam słów… po prostu JESTEŚCIE NIESAMOWICI! 😍to już 1/3 celu! 🟢🔴🔴▶ zrzutka.pl/z/ycrewa Zobacz więcej…Zobacz mniej

SZKOLIMY KADRĘ NARCIARSKĄ 🎿❄️Żeglarstwo ma to do siebie, że jest sportem sezonowym. Dlatego gdy na zatoce pojawia się lód, wyjeżdżamy w góry na narty. Chcąc podnosić poziom naszych zimowych obozów, w zeszłym roku rozpoczęliśmy szkolenie instruktorskie i niezmiernie miło nam poinformować, że… PIERWSZY STOPIEŃ ZALICZONY! 💪Podczas obozu szkoleniowego, który zorganizowaliśmy w terminie 20-27.12.2020 we współpracy z Klub Narciarski Czarna Góra 10 osób ukończyło Kurs Kwalifikacyjny oraz 1 osoba Kurs Demonstratora Szkolnego. Wczoraj w Rewie odwiedził nas Bogdan Maciek Pietrykowski – nasz trener wykładowca czyli "guru narciarski". Podsumowaliśmy obóz, zaplanowaliśmy kolejny wyjazd, a Maciek wręczył nam indeksy, legitymacje i odznaki.Jeszcze w tym roku czeka nas kolejny etap szkolenia, by już od przyszłego roku samodzielnie szkolić wszystkich fanów białego szaleństwa 🤩😁 Zobacz więcej…Zobacz mniej

1 month ago

W czwartek gościliśmy w Rewie uczniów Niepubliczna Integracyjna Szkola Podstawowa Lawendowy Król 🤩⚓ Zobacz więcej…Zobacz mniej

Dzisiaj, jak co poniedziałek nasze żeglarskie półkolonie pływają. Natomiast w weekend podczas IV Memoriału Bohdana Berggruna startowało 11 załóg. Wśród uczestników wielokrotni medaliście regat rangi Mistrzostw Polski (m.in. w olimpijskiej klasie Finn). Tym bardziej cieszy nas, że żeglując w tym utytułowanym gronie drugie miejsce (przegrywając dosłownie o włos!) zajęła załoga złożona z bezpłatnie wyszkolonej u nas młodzieży.To tylko potwierdza, że mamy wysoki poziom szkolenia:-) Zobacz więcej…Zobacz mniej

1 month ago

W dzisiejszych popołudniowych regatach II ligi swoje umiejętności żeglarskie podnosi 1️⃣6️⃣ załóg, czyli prawie 50 osób. Wierzymy, że dzięki naszym bezpłatnym zajęciom poziom polskich żeglarzy rekreacyjnych będzie coraz wyższy, a nieszczęśliwych wypadków (o których często słyszymy w telewizji) będzie coraz mniej 💙✅ … nie wspominając o frajdzie i wielkich emocjach jakie towarzyszą naszym ligowcom podczas wyścigów 😉⚔️Niestety motorówkę, którą udało nam się pożyczyć, niedługo będziemy musieli oddać 😭 Pozwólcie nam organizować regaty dalej wspierając naszą zrzutkę na nowy silnik ➡️➡️➡️ zrzutka.pl/z/ycrewa ⬅️⬅️⬅️ Zobacz więcej…Zobacz mniej

Rano jak zwykle około 50 dzieci uczestniczyło w naszych BEZPŁATNYCH zajęciach żeglarskich. Wiało mało, później padało, więc zrobiliśmy tylko 1 wyścig w ramach Ligi Juniorów (wyniki na www.ycrewa.pl/liga)Popołudniu rozwiało się do rześkich 23 węzłów, dzięki czemu nasi kursanci mogą szybko i sprawnie szkolić się na silnym wietrze:-) – szczegóły dotyczące kursów znajdziesz na www.ycrewa.pl/kursyDotychczas w tym sezonie w trakcie naszych kursów żeglarskich nauczyliśmy bezpiecznie żeglować blisko 100 osób! Zobacz więcej…Zobacz mniej

1 month ago

Zawieszamy zajęcia❓ Niestety przed taką decyzją właśnie stanęliśmy…▶️ zrzutka.pl/z/ycrewaDo prowadzenia zajęć żeglarskich potrzebujemy sprawnych motorówek asekuracyjnych. Jednak sytuacja z naszymi silnikami jest krytyczna‼️ Większość z nich ma już swoje lata, przez co są bardzo awaryjne i wymagają ciągłych napraw lub remontów (często przekraczających wartość samego silnika).Kolejny z nich skradziony nam został w nocy 6/7.08.2021, o czym natychmiast zawiadomiliśmy policję – poszukiwania sprawcy trwają 🚓W tej awaryjnej sytuacji udało nam się pożyczyć (zaledwie tymczasowo) jedną motorówkę. Pilnie potrzebujemy zakupić nowy silnik do motorówki, aby móc dalej prowadzić wszystkie zajęcia.Dlatego bardzo prosimy Was o wsparcie 🥺zrzutka.pl/z/ycrewa Zobacz więcej…Zobacz mniej